Academy of Excellence är igång...

Förra veckan körde utbildningen Academy of Excellence igång. Då va det teambuilding, introduktion, tilldelning av mentorer etc Så roligt att träffa alla dessa fantastiska entreprenörer som vill så mycket. Alla ger varandra så mycket tips och ideér också vilket jag tycker är häftigt!

excellence-academy-logo-300-115

Denna veckan va det första Tillväxtnyckeln; LEDARSKAP I TILLVÄXT med Daniel Kaplan som lärare/föreläsare. Han har bl.a grundat Tradera.com, Kaplans Auktioner etc.
Så han kan ju verkligen det här från att gå från soloföretagare till, tillväxtföretagare, expansionsfas osv.

Här nedan är jag och mr Kaplan=)

OCH imorgon är det EVENTET VÄXA 2011 som står i fokus!
Skall bli superkul! www.vaxa2011.se
Det är på Operaterrassen med lite bubbel, mat, vin, fantastiska talare, ett inspirerande nätverk etc.

Nu måste jag sova så jag är pigg och fräsch inför den stora dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0