Fantastiska människor!

Ja det va inspirerande dagar i Falkenberg...träffade många fantastiska människor.

Här nedan är jag tillsammans med Gekås Ullared´s VD Boris Lennerhov som ni kanske sett på TV i programmet Ullared.
Den butiken är cool, väldigt cool. Blev 2009 och framåt det största turistmålet i Scandinavium. Slog Liseberg med 1 miljon besökare. Helt sjukt!!! Det är bara att applådera

Väldigt trevlig man, vi stog poch tjöta en del och jättekul att han gillade min föreläsning=)
Han viskade affärshemligheten; "Allting handlar om att veta hur kunden tänker". Varsegod, jag skickar den vidare helt gratis=)

och här nedan är jag tillsammans med Mr Karlsson, en av de två stycken ägarna till Gekås Ullared. Lucky man=)
Men som han även sa så har det varit hårt slit efter att de köpte upp butiken av grundaren Göran Karlsson.
Och det vet vi ju alla företagare att så är fallet=)


Hängde också mycket med min vän Magnus Helgesson, grundare av Harrys Pubar som omsätter 700 miljoner. Det är alltid lika inspirerande att vara med Magnus. Go å glad. Positiv till 100%.
Åkte även med honom upp från Falkenberg till GBG och hans kontor där.


Hann även med att dela ut pris till framtidens superentreprenörer. Dessa underbara Ung Företagsamhet-ungdomarna. Här är jag påväg upp med guldkuvertet för att läsa upp vinnaren...


Ungdomarna är också fantastiska. Gick runt lite och tittade på Ung företagsamhet mässan. De är swå kreativa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0