Kristianstad- GBG- Hässleholm- Kristinehamn

Tillbaka till Skåne den här veckan. Förra veckan avslutade jag i Kristianstad med föreläsning. Nyföretagarcentrum i Kristianstad fyllde 20 år. Fascinerande hur de byggt upp sin organisation och finns, om jag inte minns fel i 200 av Sveriges ca 290 kommuner. Coolt! Deras hjällp behövs runt om i landet för sådana som mig och många andra som går eller gick i tankarna att starta eget.

Och hör nedan signerar jag lite böcker=)

...och sen va det dags att ta lite mat och sen lyssna på nästa talare som va den fascinerande Pelle Tornell.


Efter en sväng hemma i GBG så inledde jag nu veckan med att bege mig till Hässleholm och inspirera UF-elever (Ung Företagsamhet-elever) att tro på sig själva inför framtiden, sticka ut och våga ta för sig oavsett vad man tar sig an.

Flygande fläng vidare...(ordagrant=))
...och väl framme på hotellet!

Nu är jag på hotellet i Kristinehamn, några mil utanför Karlstad och förbereder det sista inför morgondagens föreläsningar. 4 lite kortare föreläsningar med start 9.00.

Dags att nana...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0