Kristinehamn - 5 föreläsningar!

Började morgonen med en lite mysig och uppvaknande promenad i Kristinehamn. Tyvärr va det mycket kallare än vad jag trodde. Jag hade inte gjort läxan att titta vädret innan. Brrr=)

4 lite kortare föreläsningar inleddes förmiddagen med. Det var 8e-klassare med fokus på självförtroende och gymnasieval. Det följdes upp av gymnasieelever med fokus på framtid, att våga sticka ut och följa sin egen väg. "Om jag går samma jag som alla andra så får jag också samma resultat som alla andra".

Tyvärr så hade föreläsaren som skulle varit där på eftermiddagen fått förhinder pga inställda flyg med tanke på snöovädret i Ö-vik. Vad händer med detta väder. Så jag fick hoppa in som föreläsare. Tyvärr kunde jag inte stanna och ta hans andra föreläsning då jag skulle vidare med flyget mot Härnösand.

Här är eleverna från en av mina 5 föreläsningar idag!

Härliga elever...Kör hårt!

Flyget tog mig som sagt till Härnösand. Ikväll har jag ätit en underbar middag med arrangörerna och imorgon kl 9 är det dags för föreläsning i den vacka staden Härnösand, som jag idag lärt mig att den kallas=)

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0