Vårt event - VÄXA 2011

Ledsen för sen uppdatering av vårt fantastiska event=)

När workshopen med Mi Ridell var färdig så begav sig alla våra tillväxtentreprenörer(deltagare) upp en våning på Ambassadeur. Där va det mingel med mentorer, partners, föreläsare med flera och lite bubbel.

Här nedan är jag och Mi innan alla hade satt sig till bords.


Efter att alla var mätta och belåtna var det dags för den underbara entreprenören Ingela Janlert. Hon grundade det som såldes till Box Delievery som idag är Bring. Karismatiskt!


Här ovan tackar vår moderator Mi av Ingela och nedan är jag tillsammans med Ingela efter föreläsningen.



En del av publiken!


Medan alla fick i sig lite efterrätt och kaffe så pratade jag med nästa talare, Per Holknekt och förberedde honom med rätt teknik. Här nedan står jag tillsammans med Mr Holknekt.
Otroligt fascinerande människa som varit med om det mesta. Allt ifrån hemlös, succégrundare av klädmärket OddMolly till Skateboard-proffs.

Här är han in action...

Vi hade även lite prisutdelningar och tidigare deltagare(förra terminen), Niclas Pettersson som driver StigFram sa massa värmande ord om utbildningen och vad den betytt för hans expansion.
Jätteroligt att han har sådan tillväxt. Kör hårt, Niclas!


Vi delade även ut kursintyg och bokpaket till terminens deltagare medan de fick ta emot publikens jubel=)
En av deltagarna från denna termins tisdagsgrupp, Kim Jansson, som driver Treningsverket sa även hon några rörande ord. Detär det bästa betyg vi kan få, att de som går är nöjda och pratar så gott om det.=) Tack Kim!

Innan kvällen var slut entrade världsmästaren i korttrolleri, Seth Engström, scenen och trollband sin publik=)


Tack alla för en fantastisk kväll och jättekul att så mycket folk kom!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 10:07:06
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0