Måste säga Nej till en del men Ja till något nytt:)

Det är inte långt kvar nu tills det är dags att ta sig an ett nytt projekt i livet, att bli mamma:) (om allt går bra)

Har tyvärr inneburit att man inte kan eller får vara med på allt som man önskar eller önskat. Men det kommer ju förhoppningsvis något fantastiskt i januari och alla som varit med om det säger ju att det är det mest fantastiska de varit med om...

Jag skulle tex. varit i Botswana nu och pratat kvinnligt entreprenörskap. Men istället sitter jag i GBG och känner hur kylan tränger igenom fönstren...men jag är inte bitter:)
Fick två stycken förfrågningar om att vara med i två stycken olika TV-program som skall sändas i vår men eftersom det var inspelningar då under längre period så gick inte det nu men det går förhoppningsvis fler tåg:)
Har även fått tacka nej till en del annat eftersom jag inte mått så bra...men samtidigt innebär det att jag säger Ja till något nytt i livet:)

Vi var i förra veckan och fick veta att vi skall få en liten tjej...en ny liten Therese helt enkelt:)
Jag va ju näst intilll bombsäker på det innan. Mycket varför jag trodde på det är eftersom alla på min mammas sida har fått tjej som är äldst...
Och i livet är fortfarande min gammelmormor på 90 år, min mormor, min mamma, jag och nu en femte generation. Det är inte speciellt vanligt idag.
Så om allt går väl så skall min gammelmormor bli gammelgammelmormor:)

Trackback
RSS 2.0