Föreläsning SEB & Swedbank

Hänt mycket men dålig uppdatering. Sorry!

Föreläsning för SEB. Turnén har fortsatt. Efter att ha varit på banken i Stockholm och Malmö stod Göteborg näst på tur. Hemmaplan:) Kreativitetens och proaktivitetens satsningar stod i fokus!

******************
Föreläsning för en annan av storbankerna, Swedbank. En del av Swedbank var på konferens i Enköping så jag reste dit för att inspirera 200 personer från Swedbankkontoren runt om i hela Sverige,

Både SEB och Swedbank gav en gåva till sin personal på sina konferenser och det va min bok, Våga Vårda Vinn. Alltid roligt!
Tyvärr har jag inga bilder ännu från föreläsningarna.

******************

Sen har jag vilat en del mellan varven eftersom min kropp inte riktigt är som jag hade hoppats och önskat nu under graviditeten. Jag har mått bättre om man säger så men jag kämpar på:)


Kommentarer
Postat av: Rikard Utkovic

Hoppas det går bra för dig med allt vännen :)

2011-10-10 @ 00:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0