Intensivutbildningen

Intensivutbildningen som var under förra veckan flöt på väldigt bra och det var verkligen ett härligt gäng entreprenörer som under 3 dagar gick igenom nycklarna Ledarskap i tillväxt, Styrelsearbete, Finansiering, Effektivitet & struktur, Försäljning & lönsamhet, Talangförsörjning & rekrytering m.m. Den 30e nov och den 1a dec är avslutningen på deras utbildning för att växa hos oss på Academy of Excellence.

Det är så kul att ta del av allas erfarenheter och hur alla dessa entreprenörer brinner för sitt bolag och har sin väg till framgång. Snacka om att de vågar vinna:)

Sen har det varit lite läkarbesök, barnmorska etc så att allt går som det skall inför förlossningen.

MIn datorkille och pärla Tommy är typ färdig med min nya hemsida. Hänger på mig att jag måste ta mig tid till att läsa igenom och se så att allt är som det skall vara:) Lite fräschare, andra bilder, mer interaktivt med facebook, twitter etc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0