SEB - Stockholm

Föreläsning i Stockholm på Moderna Museet för banken SEB på deras interna konferens.
Superhärliga människor där nytänkande, sticka ut, inspiration, ???......med mera stod i fokus. Mer än så kan jag inte säga vad det handlade om då det skräddarsys tillsammans med dem och då är det företagshemligheter:)


Jag i full fart på lite bilder:)!

"Småföretagarnas bank" kallar de sig och den diffentieringen tycker jag själv att de jobbar väldigt bra med.

Dessutom delades min bok "Våga Vårda Vinn" ut som lite extra inspiration, Alltid kul!

Nu är det lite vila och sen Academy of Excellence eftersom utbildningen har kursstart nästa vecka.

Ta hand om er...




..... .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0