Annie Lööf- träff med näringsministern

Ambassadörträff i Stockholm för kvinnors företagande.
Intressanta och givande timmar och alltid kul att träffa andra entreprenörer.
 
Därefter va det möte kring EU-ambassadörskapet. Mycket kreativt möte. Det är mycket som händer i projektet som är Maud Olofssons baby med tanke på att Hillary Clinton börjat engagera sig i detta. Anna Lithagen som är Maud Olofssons högra hand va det fart i med mycket kreativitet så det händer grejer:)
 
Annie Lööf, vår nya näringsminister, hade jag ju träffat innan under bl.a föreläsning efter varandra i Jnköping och sen var jag inbjuden att delta under Almedalen i hennes seminarie kring Entreprenörskap.
Jag och Annie Lööf... Alltid glad och intresserad, det jag träffat henne. Lägg märke till vilken fantastisk bok hon har i handen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0