Champions League & mjölkstockning

Varit i Köpenhamn med Isabelle och två kompisar och tittade när Sävehof spelade åttondelsfinal i Champions League. Vi tog en heldag i Köpenhamn med lite tjejmys när vi ändå var där.
--------------------------------
 
Har varit på lite möte kring partnerskap till Academy of Excellence.
Under utbildningen på Academy of Excellence har vi även de två senaste veckorna gått igenom tillväxtnycklarna Finansiering och styrelsearbete (styrelseproffset Katarina Bonde) samt Ledarskp i tillväxt (Tradera.com-grundaren Daniel Kaplan).
 
--------------------------------
 
Låg totaldäckad i 40 graders feber tills jag fattade att jag fått mjölkstockning. Skulle åkt till Stockholm på lite möten men det gick inte och då brukar inte jag ställa in i första taget. Ordspråket ""när man är frisk har man tusen önskningar men när man är sjuk har man en" eller hur det lyder stämde väldigt bra överens in på mig när man skall ta hand om en liten talle själv då min sambo var på match i Ystad.
Efter några dagar i värme och med pencellin var det bättre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0