En liten prinsessa

Nu har det gått ett par veckor sedan man kommit hem från BB och hämtat sig efter förlossning. TACK för alla fina hälsningar¨på facebook, sms, telefon, vykort, brev m.m. Det värmer! Även om jag inte hunnit svara alla.

Allt gick bra när vår lilla prinsessa kom till världen men det tog väldigt lång tid. 46h från första värken så tre nätter var näst intill sömnlösa. Fick lite morfin natt 2 så att jag skulle få 2h sömn så att jag skulle ha lite krafter till resten....och fy F-n va ont det gjorde. Men nu är det klart:)

Barn har ju kommit till världen i alla tider. Den uppfinning som kom först:) men hade det varit män som skulle utfördat den så tror jag att det hade funnits bättre metoder 2012.

Sååå mysigt!



Men än så länge har jag inte kunnat jobba i den takt jag trodde efter att "allt" va klart, dvs förlossning. Jag var nog lite för optimistisk med vad jag tänkte hinna och orka men gör lite då och då och har en del föreläsningar och moderatoruppdrag jag skall åka på här framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0