Föreläsning - Strålfors i Ljungby

I torsdags var det snabba puckar från Morgonsoffan i Enköping till Styrelsemöte med Academy of Excellence i Stockholm och sen flyg till Gbg för var tvungen att hämta min nyopererade sambo för att köra till Ljungby.
(Hade varit smidigast att flyga med min dotter till Växjö och att han tog bilen direkt till Ljungby men han kunde inte köra då knät var nyopererat och han måste ta hand om älskade Isabelle när jag föreläser). Har tyvärr ingen barnvakt i Ljungby:)
 
I torsdags kväll var det nämligen middag i Ljungby med morgondagens talare, moderator och arrangör Strålfors VD och hans assistent.
Det härliga gänget som anslöt till middagen var Fritidsresors Lottie Knutson, fd Väderreportern på TV4 Tone Bekkestad, mediaproffset(som bl.a varit chefredaktör för DN, SvD etc) Jan Wifstrand, Strålfors VD Per Samuelson och Lillemor Karlsson. Tyvärr anslöt jag lite sent med tanke på dagens program.
 
Igår var det dock dags för den stora dagen.
Först ut på scen var Lottie Knutson, sen var det dags för min föreläsning och sist men inte minst Tone Bekkestad. Dagen ledd av den alltid påläste moderator Jan Wifstrand.
Här nedan är vi efter att ha avnjutit en god lunch...
Jan Wifstrand, Lottie Knutson, Tone Bekkestad, jag och Per Samuelson.
 
Väldigt trevliga och härliga personer... En härlig dag på jobbet fulltankad med nya idéer och inspiration avslutades med en biltur hem med min kära lilla familj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0