Föreläsning & SVT & SR

Föreläsning i Örebro.
Det var ett stort event som kallades systerskapsfestivalen och idag är det den Internationella Kvinnodagen så då var jag inbjuden att tala. Verkligen kul och första gången jag varit med om att min föreläsning blev tolkad pga döva åhörare. Kul eftersom min mamma var tolk innan hon blev teckenspråkslärare.
 
SVT och Sveriges Radio
Eftersom det var den Internationella kvinnodagen idag så var det även intervjuer med SVT och Sveriges Radio.
Lyssna eller hör intervjuerna via min hemsida.
 
Något som jag tycker var lite coolt va en konstnär,om jag fick rätt info, som hade fotograferat barn med tjej och killkläder och för att visa hur svårt det är att veta vilket kön det är.
Det var faktiskt svårt i många fall...det var massor av fotografier.
 
 
Sen tillbaka till Stockholm och amningen. Imorgon bär det av till Södertälje och föreläsning.
 
P.S Va på möte igår med revisionsbyrån Grant Thornton som är med även nästa år som GULDPARTNER i Academy of Excellence. Jättekul med fortsatt samarbete.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0