Konferencier i Trondheim

Vinterkonferensen i Trondheim den 1a mars stod på schemat, ca 6 veckor efter förlossningen.
Jag hade det hedersamma uppdraget att vara konferencier under hela konferensen. Superkul, jag var där för 2 års sedan och föreläste och de var så nöjda:) att de ville att jag skulle komma tillbaka men i annat upplägg eftersom många hörde mig två år tidigare.

Under dagen var det många intressanta talare och en härlig publik. Dessutom bestod min dag av att springa i pauserna och pumpa eftersom min prinsessa var hemma hos pappa och mormor:) Ett måste att funka om man skall få ihop allting!


Fokus under konferensen var nätverkande. Bl.a var det nätverksexperten Kerstin Martinsen som höll ett intressant föredrag om nätverkande samt en av Norges mest kända personer, Einar Lunde som varit nyhetsankare på NRK i över 40 år. Han har även varit utrikeskorrespondent i Afrika och t.o.m varit fängslad 2 år. Otroligt fascinerad och spännande människa med en fängslande resa. På nedan foto är vi tre utanför Trondheims flygplats på väg hem.


Hotellet i Trondheim som vi bodde på har blivit utsedd till att ha Norges bästa hotellfrukost och om jag förstod rätt även nu det senaste blivit utsedd till att ha Skandinaviens men det är jag inte hundra på att jag fattade rätt:)
T.o.m smöret var fint upplagt i små skålar:) Va tvungen att fota det:)


Tack alla för en fantastisk dag... Kul att variera föreläsningarna med lite konferencier och moderatoruppdrag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0