Morgonsoffan i Enköping

Ingen ro ingen vila...nu är det jobb som gäller igen efter lite semester!
 
Då var det dags att åka till Stockholm för lite möten och idag har jag varit i Enköping för att sitta i morgonsoffan i God morgon Enköping.
 
Det var mest fokus på Academy of Excellence... men väldigt härligt och lättsamt över lag. Härlig intervju och goa människor! Det gör mycket!
 
Sen direkt till Stockholm igen för styrelsemöte och därefter flyg till Göteborg för att hinna till Ljungby och middag med lite härliga människor inför föreläsningen hos Strålfors imorgon.
 
Hade varit smidigast att åka direkt till Ljungby från Stockholm men så har jag lilla Isabelle med mig och min sambo måste ha henne imorgon under dagen när jag skall jobba. Tyvärr har han precis opererat knät så han får inte köra bil så därav fick jag flyga till GBG och hämta honom.
Mycket pussel för att få allt att gå ihop.
 
Hörs mer senare...nu middag med Lottie Knutsson (Fritidsresor), Tone Bekkestad (fd TV4-vädret), Mediaprofilen Jan Wifstrand, VDn för Strålfors Per Samuelsson och hans assistens Lillemor Karlsson.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0