Oslo

Tillbaka i resespåret...
 
Idag var det dags att åka till Oslo över dagen för förberedelsemöten inför en stor kick-off där jag skall medverka i för Sparbanken1 i Norge i januari. Det blir fullt hus med många medarbetare från hela Norge där jag skall vara huvudföreläsare.
 
Gillar seriositeten och samtalen innan så att det blir som de förväntar sig.
Löfte - förväntning måste stämma överens för att det skall bli succé som jag lärt mig av Svante Randlert på Academy of Excellence:)
 
Mysig och intensiv fredag avslutade jag med en liten shoppingtur i Oslo eftersom det blev ett par timmar över innan flyget gick. Jag gillar Oslo och alla goa Norrmän och kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0