EU - Joanna Drake lyfte fram mig

 JOANNA DRAKE lyfte fram mig.

Joanna Drake (Director of its Directorate General for Enterprise) var en av invigningstalarna och höll ett kortare invigningstal där hon tryckte på styrkan av förebilder och vad det ger. Då ville hon lyfta upp ett par exempel och började med att lyfta upp mig som en av Europas främsta förebilder. Föreläsningarna ger resultat. Hon berättade vad jag gör och var/när/hur jag startade igång mitt företag som 19-åring etc.

Jättekul! Här nedan pratar hon om mig:)

 
Här är vi nedan. Vi träffades första gången på ett juryarbete där jag hon och två stycken till satt med för att utse bästa organisation i Europa som hjälper företagare.
 
Resan hem var inte lika rolig som konferensen bara men det berättar jag mer om snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0