Fullsatt i Jönköping

Full fart denna vecka. Först ut Jönköping med massor av intresserade elever som anmält sig till min föreläsning.
Va tvungen att ta kort på kön som var för att komma in och lyssna:) Det ger en energi!
Över 500 personer!
Eftersom det är en internationell Business School så var föreläsningen på engelska. Inte riktigt min favorit men jag gör så gott jag kan.
Blev lite felsägningar men det får man räkna med när man är lite spontan av sig. De fick sig några goa skratt i alla fall.
Som när jag skulle säga " Han satte händerna i midjan..." men hittade varken ordet händerna eller midjan så det blev "He put his arms in his stomach...". Inte klockrent men så blir det ibland:)
 
Verkligen Härlig publik med intresserade studenter.
 
Jag in action:)
och nedan den härliga intresserade publiken igen:)
och slutligen som måste ske...
...lite praktisk övning så de får med sig mottot VÅGA VÅRDA VINN!
Sen var det tyvärr bråttom bråttom där ifrån.
Vi kom igång lite senare än planerat på grund av att det kom fler än de som var anmälda så när jag var klar var det ilfart till tåget för att resa till Stockholm.
På kvällen var det Academy of Excellence Växa event som nu är i formav After Work på Bryggarsalen där jag tillsammans med Gustaf skulle vara konferencier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0