Mitt företag

MIn kollega Gustaf Oscarson som jag driver Academy of Excellence tillsammans med skall ha en eventturné som du kan se nedan som jag verkligen rekommenderar er att gå på.

Om det är i din stad så passa på att gå dit. Jag har 10 gratisbiljetter som du kan se nedan så ange mitt namn  i rutan för kod.

************************************

Evenemanget Mitt Företag 2012 - jag bjuder er som är snabbast!

Snart är det dags för succéevenemanget Mitt Företag 2012, som i höst landar i 10 svenska städer. På plats finns bland annat några av landets allra främsta inspiratörer. Om du inte redan anmält dig till höstens kanske viktigaste dag för oss småföretagare, gör det direkt!

Jag har kommit över 10 biljetter till evenemangen, och bjuder de 10 första som anmäler sig genom mig på entrén (värde 195 kronor). Ange kod Therese (i rutan för kod). Först till kvarn!

 

17 okt Sundsvall (länka till mittforetag.com/sundsvall)
18 okt Gävle (länka till mittforetag.com/gavle)
24 okt Uppsala (länka till mittforetag.com/uppsala)
25 okt Enköping (länka till mittforetag.com/enkoping)
7 nov Södertälje (länka till mittforetag.com/sodertalje)
8 nov Linköping (länka till mittforetag.com/linkoping)
14 nov Örebro (länka till mittforetag.com/orebro)
15 nov Stockholm (länka till mittforetag.com/stockholm)

4 dec Malmö (länka till mittforetag.com/malmo)

5 dec Jönköping (länka till mittforetag.com/jonkping

Boka din plats innan det blir fullt. Hur mycket framgång tål ditt företag?

 

***************************

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0