Maginfluensa

Fy fasiken vad man mår dåligt...nu har vi smittat om och om varandra i familjen å min stackars dotter har haft det i flera omgångar. Vi var även tvungna att vid ett tillfälle åka in till sjukhuset eftersom hon inte fick behålla någonting, var uttorkad och gick ner en del i vikt.
 
Min sambo skulle spela kvartsfinal och vi mådde bättre, jag och Isabelle, så då sa min snälla farmor och farfar att vi kunde bo hos dem.
Tyvärr hade vi åkt på det igen så när vi kommer innanför dörren så satte det igång igen och sen låg vi alla fyra däckade.
 
Tack farmor och farfar att ni är så gulliga och behjälpliga...
 
Vilken härlig påsk...
 
Hoppas ni haft en gladare påsk:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0