Föreläsning - Kalmar - Drivhuset

Då begav det sig till Kalmar och föreläsning för massa härliga studenter och ev. blivande entreprenörer:)
 
Extra roligt att komma till Drivhuset eftersom det var den första organisation som hjälpte mig och trodde på mig när jag startade mitt första företag för nästan exakt 10 års sedan.
Blev så väl omhändertagen av Linda, Elin och Charlotte på Drivhuset och vi inledde med lite lunch innan inspirationseftermiddagen satte igång.
 
Innan dess var det mingelskola med Katarina Widoff och hur man blir en proffsminglare.
 
Lite kreativt sätt att sprida på att det är Drivhuset man skall vända sig till när man behöver hjälp med att starta eget:) Lite godis vill ju alla ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0