Föreläsning 4good

Igår höll jag föreläsning4good Business to Business nätverk med 160 drivna och framåt kvinnor om inspiration, nätverk och entreprenörskap. Superhärligt gäng!
 
Skröt även på Twitter och Facebook om att jag tog min första selfie...är så efter men någon gång skall bli den första:)
Fick dock snabbt höra när det är så många med på kortet att det hette Groupie... alltid lär man sig något...
 

Vi har ett samarbete med 4good och Academy of Excellence. I vår kommer vi köra en 4good-klass så alla som är medlemmar där och intresserad av Academy of Excellence. Hör av er till oss snarast...begränsat antal platser med det erbjudandet som finns...maila på [email protected]
 
Tyvärr kom jag inte hem ikväll då jag var påväg till Arlanda men fick sms om kraftiga förseningar så blev kvar i Sthlm till idag...
Det härliga va då att jag fick flyga med härliga Mia Törnblom...och min goa son såklart men det hade jag ju även gjort igår...haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0