Academy of Excellence

Academy of Excellence som jag startade tillsammans med Gustaf Oscarson 2010 har beslutat att gå skilda vägar.
Jag kommer driva Academy of Excellence vidare medan Gustaf kommer fokusera på sina andra bolag/uppdrag osv.
 
Jag ser fram emot framtiden och är extremt laddad! Med hjälp av handledare, föreläsare, mentorer, kollegor, styrelsen osv är siktet inställt på att fortsätta hjälpa hundratals entreprenörer med sin tillväxt genom våra entreprenörs- och tillväxtprogram, nätverk etc.
 
Morgondagen ser inte ut som gårdagen så alla företag/ledare/entreprenörer måste utvecklas för "det som inte är på utveckling, är på avveckling".
 
Det ger inte bara tillväxt i våra svenska tillväxtföretag. Genom att företagsledaren utvecklas, företag växer, anställer fler etc så känns det inte bara värdefullt för varje enskild entreprenör eller bolag utan utvecklingen är viktigt för hela samhällsutvecklingen.
 
Det brinner jag för!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0