Dubai

Älskar mina barn över allt annat såklart men det var faktiskt väldigt härligt att få åka till Dubai utan barn å få lite egen tid och njuta av att hänga med varandra och härliga vänner.
 
Vi har knappt hunnit ses heller under hösten med en relativt nyfödd, en 4-åring, jag som åkt runt och jobbat en del, Micke och hans lag som gick vidare till Champions League har ju varit bortresta 10 veckor nu under hösten. Därav var denna semestern behövlig och välförtjänt:)
 
 
Här firar vi in det nya året...
Jessica Almenäs och Patrik Fahlgren (Falle), jag å Micke!
(får skriva ut dem nu eftersom det blev "officiellt" i alla tidningar när vi kom hem:))

Ibland skall man också ha tur för när vi bokar nyårsfirandet så väljer Falle mellan att fira på vårt hotell eller på ett annat hotell(The address).
Till slut kändes det mest bekvämt att vara kvar på vårt hotell...
Det andra hotellet stod i lågor den kvällen:( Änglavakt!
och även två dagar senare så kom det fortfarande massa rök ut ur den...
Hemskt, lider med de drabbade!

Förutom sol, bad, shopping, goa restauranger etc så spelade vi paddel. Grymt rolig sport... det måste jag göra mer av när jag kommer hem till Sverige...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0