Gudrun Schyman och Annie Lööf

Starka grymma kvinnor...
 
Varit i Stockholm ganska många vändor det senaste men varit lite dålig på att blogga om mina äventyr:) Nu kommer lite blogginlägg om det:)
 
Hade en jättetrevlig, intressant och lärorik förmiddag med Gudrun Schyman (partiledare för Fi och f.d partiledare för Vänsterpartiet) och en annan förmiddag hade jag en inspirerande förmiddag med den underbara Annie Lööf (partiledare för Centerpartiet).
Två kvinnor i politiken som tycker väldigt olika men som är enormt inspirerande, kunniga, proffsiga på många sätt. De sticker ut...de får både ris och ros men samtidigt väldigt ödmjuka och drivande.
Tusen tack för att jag fick möjlighet att träffa er igen:)
 
Gudrun Schyman och jag på café i Gamla stan...
 
Annie Lööf och jag på hennes trevlig kontor i Riksdagen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0