Anna Kinberg Batra

Efter ungefär två månader utan jobb så var det dags att köra igång med lite konferens, möten med kollegor, delägare och med föreläsningskunder i främst Göteborg och Norge.
 
I torsdags var jag på ett jätteinspirerande möte med ANNA KINBERG BATRA...moderaternas ledare, ev Sveriges första kvinnliga statsminister?!
Lite klantigt av mig kanske att inte ha klackar när jag bara är 1,63 och Anna är 1,82 plus att hon hade klackar:)
 
Men det var inte längden vi pratade om:-)...vi hade ett jättehärligt och trevligt samtal om allt från karriär, politik, föräldarskap, näthat etc.
Vilken stark, mjuk och proffsig kvinna hon är... Så imponerad!
 
Här skriver jag på Instagram om mötet och här skriver Anna själv om när hon träffade mig:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0