Lyckad bokrelease

Är sååå glad och tacksam  för alla dessa powerkvinnors support, givmildhet och uppmuntran.
 
Det var så lättsamt, kärleksfullt och peppande...
Här är lite mingelbilder:)
 
ANNIKA LEONE (journalisten, bloggaren mama.nu)
 
BIRGITTA OHLSSON (politikern (L), f.d. EU-ministern och jämställdhetsdebattören)
 
 
 
CAMILLA WAGNER (journalist, grundare av Klara K m.m.)
 
CARIN HJULSTRÖM (programledare, författare och journalist)  och KARIN ADELSKÖLD (Stå-uppkomiker, föreläsare)
 
ELAINE EKSVÄRD tillsammans med 4GOOD-tjejerna Carina Sunding och Marie Thorslund.
 
EBBA BUSCH THOR-Kristdemokraterna
(partiledaren, tvåbarnsmamma, inspiratör)
 
ELAINE EKSVÄRD (VD Snackasnyggt, barnsrättskämpe, retorikexpert)
 
Jag och Mernosh Saatchi har kul:)
 
Här är jag tillsammans med PR-ansvarige Jiwar och förlagschefen Karin från mitt underbara förlag TUKAN.
 
Här höll Karin ett fantastiskt tal till mig... Blev verkligen sååå tårögd:)
 
Finns massor av fler bilder men kommer nog lite senare!
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0