Nervös....

Jag ska erkänna...jag ska erkänna att jag är lite nervös inför ikväll!
Men jag brukar ju föreläsa om hur viktigt modet är...modet att slänga sig ut även om det är lite läskigt...och det gör jag ikväll på releasen🤗👊
 
För att få till en bok så krävs ju inte bara de som är med och uttalar sig i boken utan fantastiska människor runt boken...
Mia Törnblom - ett grymt och ärligt bollplank som fick mig att skriva denna boken.
Jan Wifstrand - en fantastisk mentor som alltid ger pålästa, grymt kloka och peppande svar!

Min förläggare på Tukan förlag Karin Alfredsson och min redaktör Pernilla Karlsson som stått ut med mig och alla mina tankar🙈
Natalie Princis och Hanna Örtorp som hjälpt mig att transkriberat alla mina intervjuer.
Och sist men inte minst min skrivande och trogna vän Maria Otterling som ska få med alla mina tankar som jag vill få med i ord.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0