Prinsessan Märtha Louise och jag

JAG ÄR SÅ PINSAM...

...mina norska vänner kommer skämmas så över mig🙈

Innan tv-inspelning i fredags så går jag in i hissen med ett gäng norska personer å börjar prata med en som hoppar på kryckor å vi börjar prata skador...sen följs vi åt till sminket å jag frågor om jag kan gå före henne för jag ser så sliten ut🙈vilket jag inte fick av producenten eftersom kvinnan skulle in i sändningen innan mig.
Sen sitter vi i väntrummet som är innan sändning. Eftersom de pratade norska så "skröt" jag lite om att jag bodde i Norge å att min man va handbollstränare där osv... jag frågade vad de två kvinnorna gjorde å berättade om min bok osv...vi tjötade på helt enkelt om allt möjligt... tog kort osv.

Sen hör jag hur det ropas upp från TV hur stolta de är över att de har kungligheter i studion och inte mindre än NORGES PRINSESSA MÄRTHA-LOUISE å en stor bild på henne.

😂😂😂 jag skäms! Tur jag inte frågade vad hon bodde i norge... va skulle hon svarat då?
-slottet!😂🙈


#harjagfåtthybris🙈😂🇳🇴
#dåligmammaellersuperkvinna
#kommernogbliportadvidnorskagränsen
#prinsessanmärthalouise
#prinsessa

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0