Påkörd av svärfar:(

Sunes sommar 2
 
Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta...men jag blev påkörd av min ev blivande svärfar på en parkeringsplats mellan Torekov och Båstad. 🙈🙈🙈 skönt när livet är händelserikt🙈😩😬
Han körde över min fot när jag inte hade hunnit kliva ur bilen helt. När foten kom under däcket så gjorde det så j-vla ont så jag faller framåt och ramlar på min arm. armen och foten gjorde så ont så jag svimmade...det ledde ju till lite uppståndelse på parkeringsplatsen vid Boarp.
 
 
Så då har man lämnat ännu ett sjukhus. Denna gång var det Halmstad akutsjukhus som jag kan utvärdera:) 
...efter att ha fått foten under däcket, ramlar på armen å svimmat av smärta🙈 #gipsad #sunessommar #stelstämning😂 #otur #detgårbranu #armåben #påkörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0