Mysdagar i Göteborg

Älskar att bara få några dagar på streck där man är hemma i Götet och hänger med vänner och familj.
 
Mysig Babyshower för Teresa som väntar sin tredje lilla tjej. Och grymt stolt över min blöjtårta jag lyckades göra... Plötsligt händer det:)
 
Att det alltid känns som att vi snöar min på skrämselförlossningar under de babyshower jag varit på. Stackare. Hoppas det går bra!
 
 
Och så mysigt att hinna hänga med min kära vän Therese som till vardags bor i New York. Vi brukar alltid bara kunna hänga på sommaren då de är lediga men nu kom hon hem en vecka i februari. Lyx!
 
Och mina goingar Ida å Sanna och alla barnen. Kan inte bli bättre! Va skulle man gjort utan alla sina älskade vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0